Nabór wniosków na dofinansowanie usuwania azbestu w Rudzie Śląskiej
Dodano:
Czas czytania: 2 min.

Nabór wniosków na dofinansowanie usuwania azbestu w Rudzie Śląskiej

Prezydent Miasta Ruda Śląska ogłosił nabór wniosków na dofinansowanie prac związanych z usuwaniem azbestu na terenie miasta w 2025 roku. Mieszkańcy mogą ubiegać się o wsparcie na demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.

Bezpłatne usuwanie azbestu dla mieszkańców

Dzięki środkom z budżetu miasta Ruda Śląska mieszkańcy mogą skorzystać z dofinansowania obejmującego:

  • demontaż wyrobów zawierających azbest,
  • odbiór i transport wcześniej zdemontowanych elementów,
  • ich unieszkodliwienie.

Właściciele nieruchomości nie poniosą żadnych kosztów związanych z tymi pracami. Jednak zakup i montaż nowych pokryć dachowych oraz elewacji pozostaje po ich stronie.

Termin składania wniosków

Osoby planujące usunięcie azbestu ze swoich posesji w 2025 roku powinny złożyć wniosek do 9 maja 2025 r. Dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, pokój 135.

Formularz wniosku można pobrać w urzędzie lub na stronie internetowej magistratu. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki oraz kolorowe zdjęcie obiektu, z którego planowany jest demontaż azbestu, lub miejsca jego składowania.

Szczegółowe informacje

Dodatkowe informacje dotyczące zasad dofinansowania, wymaganych dokumentów i obowiązków stron można uzyskać w Urzędzie Miasta Ruda Śląska (pokój 135) oraz pod numerem telefonu 32/244 90 00 wew. 1350 w godzinach pracy urzędu.

Wnioski złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

Autor / Źródło
Karolina Bauszek-Żurek / UM Ruda Śląska

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe