Outdoorowa odzież reklamowa – jakie elementy sprawdzają się najlepiej?
Dodano:
Czas czytania: 5 min.

Outdoorowa odzież reklamowa – jakie elementy sprawdzają się najlepiej?

Odzież należy do najskuteczniejszych nośników reklamy, ponieważ w naturalny sposób przykuwa uwagę otoczenia. Promocja marki odbywa się niejako mimochodem, a dodatkowo taki nośnik reklamy jest praktyczny i funkcjonalny. Jeśli zależy Ci na skutecznym wypromowaniu marki, to koniecznie zapoznaj się z naszym przewodnikiem. Podpowiadamy, jakie elementy odzieży reklamowej outdoorowej sprawdzają się najlepiej.

Outdoorowa odzież reklamowa – co wybrać?

Na rynku znajdziesz różne elementy odzieży reklamowej. W które z nich warto inwestować, a które można pominąć? Oto kilka podpowiedzi:

  • Polary – dostępne w sklepie internetowym: https://feelgood.pl/pl/-odziez-outdoorowa/polary-firmowe/ polary z haftowanym logo zapewniają komfort termiczny. Są idealne na chłodne dni, a estetyczny nadruk pomaga reklamować markę w każdych warunkach.
  • Kurtki softshell – kupisz je tutaj: https://feelgood.pl/pl/-odziez-outdoorowa/softshelle-reklamowe/. Kurtki softshellowe to jeden z najskuteczniejszych nośników reklamy, ponieważ są użytkowane w czasie różnych aktywności, a logo zawsze jest widoczne.
  • Kamizelki i bezrękawniki – jeśli preferujesz odzież warstwową, to warto mieć nadruk na wszystkich elementach, od koszulki po odzież wierzchnią. Kamizelki i bezrękawniki są dobrą opcją na okres przejściowy.
  • T-shirty – to podstawowy element garderoby. Noszone w ciepłe dni idealnie wyeksponują logo Twojej firmy. Są dostępne w różnych fasonach, rozmiarach i kolorach.
  • Kapelusze Bucket hat – do ciekawych elementów zaliczają się kapelusze typu bucket hat (znajdziesz je tutaj: https://feelgood.pl/pl/czapki-reklamowe/kapelusze-bucket-hat/). To modny dodatek, który od razu przykuwa uwagę. Logo może być umieszczone na przodzie lub dookoła kapelusza.
  • Czapki z daszkiem – świetnym nośnikiem reklamy jest też klasyczna czapeczka z daszkiem, która osłania przed słońcem w gorące dni. Można ją zabrać wszędzie, co zwiększa zasięg reklamy.

Opcjonalnie:

  • Skarpety reklamowe – to nieco mniej oczywista część garderoby, ale również można ją wykorzystać do umieszczenia logo, aby uzyskać spójny wizerunek.
  • Ręczniki reklamowe – jeśli zajmujesz się sportem czy rekreacją, to możesz umieścić logo również na ręcznikach.
  • Torby bawełniane – nie jest to odzież, ale ciekawy gadżet do kolportowania wśród klientów.

Odzież outdoorowa – jak wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej?

Jest wiele sposobów wykorzystania odzieży outdoorowej w celach promocyjnych, na przykład:

  • Dla pracowników – odzież z wytrzymałych materiałów zapewni Twoim pracownikom komfort noszenia, a jednocześnie wzmacnia poczucie przynależności do zespołu. Przy okazji stanowi świetną reklamę nie tylko w miejscu pracy, ale także w czasie delegacji czy wyjazdów.
  • Dla klientów – odzież sportowa lub inne produkty (jak np. czapki zimowe czy wygodne bluzy, torby, skarpetki itd.) może przekazywać klientom (np. jako gratis do zakupu), a także oferować je w ramach nagród w loteriach czy konkursach.
  • Odzież na eventy oraz inne wydarzenia – ubrania reklamowe z wysokiej jakości materiałów świetnie zaprezentują Twoją firmę podczas wszelkich akcji promocyjnych. Sprawdzą się zarówno w halach, jak i w terenie.

Inwestycja w praktyczne i schludne ubrania reklamowe outdoorowe przynosi wiele korzyści. Zyskujesz ciepłe i wygodne elementy garderoby, a przy okazji skutecznie promujesz swoją firmę. Wybierz z oferty te elementy, które będą dla Ciebie przydatne i pasują do wizerunku.

Autor / Źródło
Artur Kristof / Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe